
Meie teenused
Suurepärased teenused, sõltumata tehnoloogia päritolust.
Replicant IT teenused on mõeldud tagamaks Sinu äri toetavat IT-d, kasutajate rahulolu ja madalat stressitaset.
Meie südameasi on läbi meie hästi valitud tehnoloogiapartnerite lahenduste tagada meie klientide andmete kaitsus, tarenahela, regulatiivse, finants- ja poliitilise riski maandamine. Samas mõistame, et kvaliteetsele Euroopa tehnoloogiale üleminek ei toimu üleöö ja täielik vahetus ei pruugi olla võimalik ega mõistlik.
Seega on meie teenused tehnoloogia päritolust sõltumatud - toetame oma kliente, sõltumata sellest, mis tehnoloogiat nad täna kasutavad ja kas seda muuta soovivad.

KIIRANALÜÜS: Tehnoloogilised sõltuvused ja riskid
Saa selge pilt, millistest toodetest, tootjatest, partneritest ja riikidest, millest sinu IT sõltub. Kaardistame sinu ettevõtte tehnoloogilise sõltuvuse, vendor lock-in ehk tarnijasse lukustumise olukorrad ja nendega seotud riskid ning pakume tegevusplaani nende maandamiseks.
Äriline kasu:
- Strateegiliste tehnoloogiariskide teadvustamine
- Selge ja prioritiseeritud tegevusplaan riskide maandamiseks
- Dokumenteeritud riskid ja tegevusplaan NIS2, ISO 27001, ISO 9001 vastavuse toetamiseks
- Tugevam läbirääkimiste positsioon tehnoloogia pakkujatega
- Kulude vähenemine
- Ettevõtte jätkusuutlikuse kasv
Analüüsiraport sisaldab:
- Juhtkonna kokkuvõte
- Ülevaade olulisimatest kasutusel olevatest tehnoloogiatest ja tootjatest
- Visuaalne sõltuvuskaart
- Riskihinnang - vendor-lock tase, regulatiivne risk, tarneahela risk, finantsrisk
- Prioritiseeritud ülevaatlik tegevusplaan peamiste riskide maandamiseks
- Konfidentsiaalsus- ja teenuslepingu sõlmimine (0,5h)
- Eelküsitluse täitmine (1-2h)
- Intervjuu (1h)
- Analüüs ja raporti koostamine (0h sinu aega)
- Raporti esitlus (0,5h)
AUDIT: IT taristu küpsus
Loo selgus majja! Millest koosneb meie IT taristu - litsentsidest seadmete ja seerianumbriteni? Kuidas taristu tükid omavahel seotud on? Mis faasis on lahenduste elutsükkel? Kas põhikomponendid on parimate praktikate kohaselt paigaldatud ja seadistatud? Mis tasemel on küberturvalisus? Kuidas me seda kõike dokumenteerime, haldame, juhime? Mida peaks tegema, et taristu oleks kiirem, tõrkekindlam, turvalisem, turvalisem? Mis see meile maksaks ja kas tasuks ära?
Neile ja paljudele teistele küsimustele annab vastuse IT taristu küpsuse audit.
Äriline kasu:
- IT taristu läbipaistvus ja hoomatavus nii IT-inimestele kui tippjuhtidele
- Planeeritud areng ja selged prioriteedid
- Prognoositavad ja optimaalsed kulud
- Tugev vundament heale IT-teenusele
- Lihtsustatud ja soodsam IT-teenuste sisseost
- Teadvustatud ja maandatud või aktsepteeritud riskid
- Standardiseeritud ja kommenteeritud küpsustaseme hinnang 6 kategoorias:
- Identiteet ja kasutajad
- Võrk
- Andmekeskus, serverid, pilv
- Varundus ja toimepidevus
- Küberturvalisus
- Juhtimine ja protsessid
- Infovarade inventuuri raport ja elutsükli analüüs
- Infovarade ärikriitilisuse raport, vastutajad
- Turvanõrkuste raport ja tõlgendus
- Võrgu, andmekeskuse, pilve loogilised joonised
- Järeldused - mis on hästi, olulisemad riskid, üldised ettepanekud parendusteks
- Aegkriitiliste parenduste plaan (vajadusel)
- 6 kuu küpsustaseme tõstmise plaan ja indikatiivne eelarve
- 1-2 aasta (sõltub äri iseloomust) küpsustaseme tõstmise plaan ja indikatiivne eelarve
- Konfidentsiaalsus- ja teenuslepingu sõlmimine (0,5h)
- Olemasoleva dokumentatsiooni esitlemine (1h)
- Küsimustiku täitmine (2h)
- Intervjuud võtmeisikutega (2-4h)
- Juurdepääsude tagamine haldusagentide paigalduseks ja turvanõrkuste skaneerimiseks (1h)
- Turvanõrkuste skaneerimine, infovarade kaardistus, seadistuste kontrollimine (0h)
- Andmete analüüs, võimalikud täiendavad küsimused (0,5h)
- Auditi tulemuste esitlus (1-1,5h)

PLAAN: Katastroofist taastumine (Disaster Recovery)
Looda parimat, aga valmistu halvimaks! Kas tead, kellele helistada või kuidas käituda, kui see halvim juhtub? Infotehnoloogia roll on tänases äris niivõrd keskne, et selle halvamine võib tähendada ettevõtte lõppu.
Katastroofist taastumise (Ingl: disaster recovery) plaan aitab ettevõttel adekvaatselt reageerida ja kiirelt taastuda kõige raskematest infosüsteeme ja seega äri halvavatest intsidentidest.
Äriline kasu:
- Seisakute mõju vähenemine
- Kulude kontroll kriisiolukorras
- Kõige suurema mõjuga riskide teadvustamine
- Eksistentsiaalsete riskide oluline vähenemine
- NIS2 direktiivi vastavuse tugi (osa nõuetest)
- Stressitaseme langus organisatsioonis
- Usaldusväärsuse kasv
- Juhtkonna kokkuvõte
- Selged vastutused ja kontaktiplaan kriisiolukorraks
- Oluliste süsteemide kaardistus ja taastamisprioriteedid
- RTO (Recovery Time Objective) ja RPO (Recovery Point Objective) määratlemine
- Peamiste katastroofistsenaariumide kirjeldamine
- Testitud ja ajakohane taastamisprotseduur
- Peamiste stsenaariumide läbi harjutamine
- Parendusplaan ja soovitused katastroofikindluse kasvatamiseks
- Konfidentsiaalsus- ja teenuslepingu sõlmimine (0,5h)
- Eelküsitluse täitmine (1-2h)
- Intervjuu (1-2h)
- Analüüs (0h)
- Table-top harjutused (1-2h)
- Raporti esitlus (1h)

HALDUS: IT haldus-, arendus- ja tugiteenus
Kas IT aitab sul äri teha või pigem takistab? Hea, toimiv, äri toetav IT vajab tugevat meeskonda. Enamikul ettevõtetest seda pole - ja ei peagi olema. Selleks on olemas IT haldusteenus, kuid mitte kõik teenused ei ole võrdsed. Milline IT teenus paneb sind tundma, et tehnoloogia töötab sinu kasuks ja pakub suurepärast kasutajakogemust? Meil on siin oma nägemus.
Äriline kasu:
- Suurenenud võimekus ärieesmärke täita
- Ettevõtte suurenenud vastupanuvõime ja madalamad riskid
- Vähe seisakuid ja töökatkestusi - sinu meeskond on efektiivne
- Suurem töötaja rahulolu
- IT on selge ja läbipaistev
- Kulud on ennustatavad ja rahavoog planeeritav
Teenuse sisu: PÜSIKLIENDISUHE
- Kasutajatugi alates tasemest 2 (meil ei ole taset 1)
- Kliendile pühendunud kliendihaldur
- Reageerimine vastavalt kokkulepitud teenustasemele
- Projektitööde teostamine eelisjärjekorras
- M365 ja muude pilveteenuste tugi
- Kasutajakontode loomine/kustutamine
- Töötajate onboarding/offboarding (töökeskkonna ettevalmistus)
- Halduse all olevate seadmete turvapaikamine ja regulaarsed uuendused
- Võrkude, serverite ja tööjaamade monitooring, probleemidele reageerimine
- Regulaarsed teenuse raportid
- Pidevalt uuenev ja juhitud arenguplaan
- Probleemide ennetamine
- Dünaamiline hinnastus vastavalt taristu küpsustasemele
- Halduse all olevate seadmete inventuuri haldus
- Seadmete elutsükli haldus
- Seadmete garantiivahendus
- Litsentsivahendus ja litsentside elutsükli haldus (M365 jms)
- Dokumentatsiooni kaasajastamine
Protsess:
- Haldusteenuse eelhinnastus ja auditi pakkumine
- NDA ja teenuste raamleping
- Küpsustaseme audit
- Auditi tulem ja teenuse siduv hinnastus
- Vajadusel akuutsete probleemide likvideerimine projektikorras
- Teenusleping
- Teenusesse liitmine
Hinnastus: Replicant IT haldusteenus on hinnastatud kasutajate ning seadmete põhiselt. Samuti mõjutab teenuse hinnastust taristu küpsustase.

Muud teenused
Ei leidnud ülevalt teenust, mis lahendaks sinu IT probleemi? Küsi meie käest abi sellegipoolest. Muuhulgas uuri järgmisi teenuseid:
- Võrguaudit
- Tulemüüri audit
- Võrguhaldus
- Serveri audit
- Serverihaldus
- Varundusteenus
- Taristu monitooring
- M365 -> Nextcloud kolimine